Thuiswerken in coronatijd? Creëer je ideale werkplek (via een werkplekcheck).
Misschien ben jij één van de mensen die in deze coronatijd, ondanks de versoepelingen, thuiswerken. Misschien heb je zélfs besloten dat je dit ook in de toekomst gewoon wilt blijven doen; veel werkgevers zijn zich in elk geval al aan het voorbereiden op een permanente invoering van werken vanuit huis voor verschillende werknemers.
Maar hoe creëer je thuis de ideale werksituatie? Hoe zorg je ervoor dat je optimaal, in alle rust en in een fijne sfeer kunt werken, terwijl de rest van het gezin gewoon thuis lekker zijn gang kan gaan?
Ik heb daar een oplossing voor bedacht: een “werkplekcheck”. Als interieurstyliste sta ik al jaren voor gelukkig wonen en werken in je eigen huis. En dat heeft in deze coronatijd bij veel mensen natuurlijk álle aandacht.
Werkplek als inspiratiebron
Werkplekken zijn steeds vaker een belangrijk onderdeel van de ruimte in huis. Dus is het logisch dat de werkplek een inspiratiebron moet worden en niet een provisorisch, ongezellig ingericht hoekje waar af en toe nu eenmaal gewerkt moet worden. Tegelijkertijd is het heel belangrijk dat je partner of overige gezinsleden geen last hebben van jouw werkplek. Iedereen moet het in huis maximaal naar zijn zin hebben, dat is het uitgangspunt.
Als je bij mij een werkplekcheck boekt (06-14712495 of annemarie.lefeber@gmail.com), kom ik op bezoek om een goed beeld te krijgen van de situatie en om ter plekke aanbevelingen te doen voor veranderingen of verbeteringen. Eventueel voeren we die verbeteringen ook direct uit. De kosten van zo’n werkplekcheck bedragen € 147,-. Uiteraard is het daarna ook mogelijk om een uitgebreid nieuw ontwerp te laten maken of een gedetailleerd kleuradvies te laten geven. Dit hangt af van je wensen en van de mogelijkheden die je huis biedt. www.lefeberinterieurstyling.nl